Op maandag, dinsdag en donderdag kunnen kinderen tussen de middag op school overblijven van 12:00 tot 13:00 onder begeleiding van onze overblijfkrachten. De kinderen brengen hun eigen eten mee. Na het eten gaan we nog even lekker buitenspelen totdat school weer begint.

Deze tussenschoolse opvang wordt georganiseerd en gecoördineerd door Partou. U kunt een contract afsluiten voor het gehele schooljaar. De kosten hiervoor kunt u navragen bij Partou.

Naast tussenschoolse opvang (TSO) biedt Partou ook buitenschoolse opvang (BSO) aan. Informatie over de BSO vindt u hier: www.partou.nl/kinderopvang/landsmeer.

Wilt u gebruik maken van onze TSO of wilt u meer informatie?
U kunt zich direct inschrijven via www.partou.nl/tso of neem contact op met de TSO-coördinator via teambsodorpsstraat50-52@partou.nl.

Partou kinderopvang